'

Kuidas hoida korras oma vastupanuvõime?

    Kuidas hoida korras oma vastupanuvõime?

    Kuigi kevad juba terendab silmapiiril võib eelneva pimeda aja raskus meil veel õlul olla. Kuidas siis turgutada oma vastupanuvõime?
    Esimene asi on alati rahulik meel ja armastav ning toetav keskkond. Viibi võimalikult palju looduses ning toitu tasakaalukalt, kuid lisaks sellele soovitame ühte toetavat harjutust, mida saad teha igal ajal ja igas kohas.
    Leiame üles Hiina meditsiini järgi kaks akupunkti: Neiguan (sisemine barjäär) ja Waiguan (välimine barjäär):
    Küünarvarre eesmisel küljel, randmest kolme sõrme laiuselt küünarnuki poole (2-4 sõrm), küünarvarre keskel
    Sama ainult küünarvarre tagumisel küljel, eelmise resonaatori (akupunkti) vastas
    Barjäär on selleks, et reguleerida, mis võib sisse või välja liikuda ja mis mitte. Neid otsuseid, mida organism peab vastu võtma on väga palju. Nad mõjutavad meie sisemist ja välimist kohastumist ja tasakaalu ning lisaks  on neil veel palju häid mõjusid.
    Asetades pöidla ja kolmanda sõrme akupunktidele korraga võib tekkida tunne, et sinu sõrmed justkui sulaksid kokku. See tähendab, et mõlemad barjäärid sulandusid ja läksid tasakaalu.
    Kui sa seda ei tunne, siis sellest pole midagi, lihtsalt soojendage oma sõrmeotstega mõned minutid. Seda võib teha iga päev mõlemil käel või siis nendel kordadel, kui tunned, et sisemine või välimine tasakaal hakkab ära kaduma.
     Leia mugav asend, tee ca 1. min sügavad hingamised alakõhuga ja lõdvestu täielikult. Seejärel ära mõtle enam hingamisele, vaid võta sõrmedega akupunktidest ja lase neil sulanduda. Samal ajal lihtsalt jälgi, mis toimub sinu sisemuses ja mida sinu keha tunneb välise suhtes. Ära analüüsi, lihtsalt jälgi ja pane tähele oma pingeid, valukohti, ebamugavust või muid aistinguid.
    Kui tunned, et akupunktid toimisid ja sa oled saavutanud rahu või tasakaalu, siis võta hetkeks aega ja lase sellel kõigel kehale toimida. Ära kohe saada keha “lahingusse” tagasi. Nüüd kui sul on kõik hästi, siis hoia seda tasakaalu sisemise naeratusega ja saada seda ka ümbritsevale.